20101128

hej fina ni, jag hoppas att ni mår bra.
idag har jag varit ledig, sovit med sällskap till nio och varit nere på stan vid elva. Öppet hus i Karros, Annys och Daniels lokal var fint och jag var där en stund och kikade på allt fint, drack glögg och käkade pepparkakor. mama och papa kom förbi och köpte ett par grafikblad och hämtade upp mig med bilen. vi åkte vidare till finaste lille mormor som hade sjuttiosexårskalas. vi åt smörgåstårta och lättöl och kaffe och det var fint. allt var fint.

resten av helgen har varit lugn. jag jobbade fredag och lördag och var trött i hjärnan varje kväll. ikväll har jag trötthet overload i hjärnan och i magen fick jag värsta klumpen för två timmar sen. jag har overload på minnen och nu ska jag duscha världens längsta dusch och sen titta på weeds och sova. typisk bra söndag först och typiskt dålig söndag sen.



Inga kommentarer: