20101112

Hej, här kommer ett par bilder från min fina vistelse hos syster och Agnes.
Att slänga dig på marken är himla kul, har jag förstått. Jag vill också ha en overall!
_MG_9101 (kopia)
_MG_9113 (kopia)
_MG_9114 (kopia)
Världens finaste lilla eremitkräfta!
_MG_9130 (kopia)
Randiga tjejer.
_MG_9135 (kopia)
Pepparkaksbak! Det hela gick mest ut på att hinna göra så många kakor som möjligt innan Agnes käkade upp all deg.
_MG_9142 (kopia)_MG_9157 (kopia)
Besök i Falsterbo, tidig söndagmorgon.
_MG_9166 (kopia)_MG_9170 (kopia)_MG_9171 (kopia)_MG_9175 (kopia)_MG_9177 (kopia)<span class=<span class=<span class=<span class=
Agnes lärde sig att kasta sten!
<span class=<span class=<span class=
Sen blev det dags för brunch, världens bästa påhitt!
<span class=<span class=
På måndagen blev det dags för lite muséer och utställningar innan jag skulle sätta mig på tåget. Först kollade vi lite på fiskar och uppstoppade djur och annat spännande.
_MG_9258 (kopia)_MG_9262 (kopia)
Framåt halv tolv blev det dags för lunch. Lina åt panerad fisk, Agnes spaghetti och köttfärssås och jag isterband med dillstuvad potatis. LYXIGT!
_MG_9281 (kopia)_MG_9288 (kopia)
Efter lunch kikade vi på Brutus Östlings fågelfoton och fortsatte bortåt Teknikens och Sjöfartens hus där vi kikade på en massa fina saker. En våning var till exempel byggd som ett fint gammalt fartyg.
_MG_9297 (kopia)_MG_9300 (kopia)_MG_9303 (kopia)
Vi avslutade hela kalaset på den översta våningen i värsta lekpalatset. Här med den klassiska "svävande badbollen".
_MG_9310 (kopia)

Inga kommentarer: